Ahmed Zragua Vs. Yassine Baitar (1 online) (1) Gast
 | | |
|
ONDERWERP: Ahmed Zragua Vs. Yassine Baitar
|
|
Re: Ahmed Zragua Vs. Yassine Baitar 7 Maanden, 2 Weken geleden
|
|
Prince_Devil schrijft:
Een ding weet ik nu al zeker en dat is dat Baitar deze partij gaat winnen en weet je hoe da komt, jullie aanbidden ahmed en dat gaat zijn ondergang zijn!
Hem direct matche tegen harut of murat? jullie zijn echte flashers, ahmed is goed maar zo goed is hij nu ook weer niet, hij moet groeien en laat hem groeien!!
Baitar ontwijkt het gevecht maar ahmed doet dit ook, hij vecht ook constant achteruit! Als baitar het niet in de eerste drie rondes afmaakt, verliest hij dit echt in de 4de of 5de ronde!
Eén ding staat vast beide vechters gaan voor de winst want niemand wilt gezichtsverlies lijden!!
Veel succes heren!
Blablabla, Veel achteruit gaat Ahmed niet vechten de 20ste, Hier heb je al 1 tip. Je hebt nog een
maand voor er iets mee te doen. Tot dan 
|
|
zwag
(Gebruiker)
Nieuwling
|
|
|
|
|
|
|
zwag schrijft:
Prince_Devil schrijft:
Een ding weet ik nu al zeker en dat is dat Baitar deze partij gaat winnen en weet je hoe da komt, jullie aanbidden ahmed en dat gaat zijn ondergang zijn!
Hem direct matche tegen harut of murat? jullie zijn echte flashers, ahmed is goed maar zo goed is hij nu ook weer niet, hij moet groeien en laat hem groeien!!
Baitar ontwijkt het gevecht maar ahmed doet dit ook, hij vecht ook constant achteruit! Als baitar het niet in de eerste drie rondes afmaakt, verliest hij dit echt in de 4de of 5de ronde!
Eén ding staat vast beide vechters gaan voor de winst want niemand wilt gezichtsverlies lijden!!
Veel succes heren!
Blablabla, Veel achteruit gaat Ahmed niet vechten de 20ste, Hier heb je al 1 tip. Je hebt nog een
maand voor er iets mee te doen. Tot dan
Enigste wat baitar moet doen is opdage en dan weer neergaan !!
achmed doet alles wel !!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
bla bla bla ik ben geen fan van beide heren maar ik vind dat baitar een hardere vechter is 
|
|
|
|
If there are no stupid questions, then what kind of questions do stupid people ask? Do they get smart just in time to ask questions?
|
|
|
|
|
madaya schrijft:
bla bla bla ik ben geen fan van beide heren maar ik vind dat baitar een hardere vechter is 
jah bla bla bla , hoor wie het zegt , de 20ste zullen we zien wie er harder is , enigste wa baitar ga doen in de ring is pijn leiden en gillen als een **** !!!!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ahmed wint die 100% op KO
Yassine Verliest dit 100 % op KO
Ben Moh zal die nacht 100% niet goed slapen door de shokende krachtige boksen van Ahmed THE PUNISHER wahahahahah
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
zwag
(Gebruiker)
Nieuwling
|
|
|
|
|
Re: Ahmed Zragua Vs. Yassine Baitar 7 Maanden, 1 Week geleden
|
|
|
Tegen wie zal Ben Moh vechten heb gezien dat ze een tegenstander voor hem zoeken.
On topic: Ahmed wint dit op Ko!
|
|
Mr.?
(Gebruiker)
Nieuwling
|
|
|
|
|
|
|
Dat klopt kben geen fan  maar kweet dat jullie groupies zijn van ahmed dat klinkt wel wanhopig naar mijn oren naar wat jullie schrijven moest ahmed k.o. gaan zouden jullie wel huilen als b*a*chezzzzzzzzzz 
|
|
|
|
If there are no stupid questions, then what kind of questions do stupid people ask? Do they get smart just in time to ask questions?
|
|
|
|
|
madaya schrijft:
Dat klopt kben geen fan maar kweet dat jullie groupies zijn van ahmed dat klinkt wel wanhopig naar mijn oren naar wat jullie schrijven moest ahmed k.o. gaan zouden jullie wel huilen als b*a*chezzzzzzzzzz
Maar da is de laatste optie vn alle keuzes de hoofdkeuze is dat baitar KO gaat
dan is hy degene die gaat huile en dan mag jij toekijke hoe wij de fans van baitar uitlache gy dus ook
dus ik zou maar je bek houde voor dat jij gaat huile hehe
|
|
|
|
|
|
|
Re: Ahmed Zragua Vs. Yassine Baitar 7 Maanden geleden
|
|
|
Waar kan je kaartjes verkrijgen vr dit gala?
|
|
Fighter
(Gebruiker)
Nieuwling
|
|
|
|
|
 | | |
|